مقالات
گروه مقاله : ادبیات
جدیدترین کتاب راهنماي ارزيابي و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی

۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۵

جدیدترین کتاب راهنماي ارزيابي و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جدیدترین کتاب راهنماي ارزيابي، شامل سنجش و ارزيابي نرخ بازگشت سرمايه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلي و ارائه نتایج به رهبران ارشد مي باشد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از پی آر نیوز، در جدیدترین کتاب راهنماي ارزيابي، همكاراني از انتشارات Paine، Edelman، PRIME Research ، Adobe ، Food for the Hungry ، و دانشگاه Penn State University، به ارائه تازه ترین و هوشمندانه ترین ایده ها برای ارزيابي (اندازه گیری) تأثیر روابط عمومی و همسو نمودن تلاش هاي شما با اهداف کلیدی کسب و کار و شاخص های عملکردي، از آگاهی تا احساس و ادراک، از نفوذ و حمایت تا عمل و مشارکت، پرداخته اند.

 

این راهنمای ارزيابي، درک 360 درجه اي از چگونگی بهره برداری از بهترین ابزارها و تاکتیک هاي اندازه گیری به منظور ارزیابی و تعیین کمیت نرخ بازگشت سرمایه گذاری در روابط عمومی، فراهم می کند.


فصول کتاب راهنماي ارزيابي عبارتند از:
وضعيت ارزيابي روابط عمومی
همسوسازي روابط عمومی با اهداف کسب و کار
چگونگي ارزيابي نرخ بازگشت سرمايه گذاري (ROI) در رسانه های اجتماعی
مدیریت شهرت و اعتبار
ارزيابي تعهد شغلي
ارائه ارزيابي به رهبران ارشد
داده ها، داشبوردها و ابزارها
منابع ارزيابي