مقالات
بزرگترین درس روابط عمومی از دو رویداد بزرگ در سال 2016    ۲۸ / ۱۰ / ۱۳۹۵
ادبیات
بزرگترین درس روابط عمومی از دو رویداد بزرگ در سال 2016
متن کامل مقاله...
زنان و شبکه های اجتماعی جدید    ۲۶ / ۱۰ / ۱۳۹۵
ادبیات
زنان در شبکه های اجتماعی موبایلی اگرچه کمتر وارد حوزه های پرمناقشه ای همچون سیاست می شوند اما در عرصه های دیگر حضوری جدی دارند.
متن کامل مقاله...
آيا روابط عمومي (PR) براي زنان مناسب است؟    ۲۲ / ۱۰ / ۱۳۹۵
ادبیات
آيا روابط عمومي (PR) براي زنان مناسب است؟
متن کامل مقاله...
بانوان و کار در روابط عمومی فن آوري    ۲۱ / ۱۰ / ۱۳۹۵
ادبیات
ما اغلب در مورد شکاف جنسیتی در Silicon Valley – جايي كه تعداد كمي مهندس کامپیوتر و بنیانگذار زن در آن وجود دارد - صحبت مي كنيم، اما حوزه اي در اين منطقه وجود دارد که زنان بر آن سلطه دارند: روابط عمومی.
متن کامل مقاله...
انتشار گزارش نظارت بر ارتباطات آسیا و اقیانوسیه    ۱۴ / ۹ / ۱۳۹۴
ادبیات
انتشار گزارش نظارت بر ارتباطات آسیا و اقیانوسیه
متن کامل مقاله...
آخرین پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی 2015    ۱۴ / ۹ / ۱۳۹۴
ادبیات
آخرین پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی 2015
متن کامل مقاله...
چرا تلفن می‌تواند بهتر از ایمیل باشد؟    ۷ / ۹ / ۱۳۹۴
ادبیات
چرا تلفن می‌تواند بهتر از ایمیل باشد؟
متن کامل مقاله...
قوانین جذب در زمینه بازاریابی از طریق محتوای تاثیرگذار    ۱۴ / ۸ / ۱۳۹۴
ادبیات
قوانین جذب در زمینه بازاریابی از طریق محتوای تاثیرگذار
متن کامل مقاله...
 بازگرداندن اعتماد به رسانه‌های خبری در آمریکا بسیار دشوار خواهد بود    ۹ / ۸ / ۱۳۹۴
ادبیات
 بازگرداندن اعتماد به رسانه‌های خبری در آمریکا بسیار دشوار خواهد بود

متن کامل مقاله...
سوسو نه، این روابط عمومی نیست    ۲۸ / ۷ / ۱۳۹۴
ادبیات

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقاله ای که با عنوان «ده مطلب کذب درباره روابط عمومی» در روزنامه روابط عمومی به چاپ رسید برایم بسیار جالب بود.

متن کامل مقاله...
سه مورد از بزرگترین پنداشت‌های نادرست از صنعت روابط عمومی    ۲۸ / ۷ / ۱۳۹۴
ادبیات
سه مورد از بزرگترین پنداشت‌های نادرست از صنعت روابط عمومی
متن کامل مقاله...
پنج راز افول حامیان و فعالان روابط عمومی    ۱۸ / ۷ / ۱۳۹۴
ادبیات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یکی از صنایعی است که بسیاری از افراد به طور کامل آن را درک نمی کنند- روابط عمومی تبلیغات، نوعی از بازاریابی و زیر سقف ارتباطات نیست.
متن کامل مقاله...
الگوی فراگیر جامع مدیریت در رسانه رادیو    ۱۸ / ۷ / ۱۳۹۴
ادبیات
این مقاله به مطالعه عوامل مؤثر بر مدیریت رسانه رادیو می پردازد و درصدد است این قابلیت را فراهم آورد تا با  شناسایی و تحلیل آن ، به توصیف عوامل محیطی موثر بر عملکرد سازمان  صدای جمهوری اسلامی ایران بپردازد
متن کامل مقاله...
روابط عمومی بالا توجیهی برای استفاده ابزاری از فروشندگان خانم    ۲۶ / ۶ / ۱۳۹۴
ادبیات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجم زیادی از زنان که تصمیم گرفته اند شاغل شوند و چون جایی برای کار پیدا نکردند و شدند" فروشنده" فرو شندگانی با اصطلاح با روابط عمومی بالا ومزایای اندک، شغلی که نیاز مند نظارت و توجه جدی در حیطه امور بانوان است.
متن کامل مقاله...
مستندسازی، فعالیت ها را ماندگار می کند    ۱۰ / ۵ / ۱۳۹۴
ادبیات
مستندسازی، فعالیت ها را ماندگار می کند


متن کامل مقاله...
صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی    ۱۵ / ۴ / ۱۳۹۴
ادبیات
ابط عمومی ایران (شارا)- فضای مجازی فرصتی غیر قابل انکار برای گسترش کمی و کیفی صنعت بانکداری در چارچوب پذیرش جهانی شدن است
متن کامل مقاله...
برشی از یک کتاب/ شيوه‌ نگارش مقاله هاي راديويي    ۱۳ / ۴ / ۱۳۹۴
ادبیات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اختلاف زيادي ميان يك مقاله راديويي و يك مقاله‌ي خبري ويژه رسانه‌هاي نوشتاري وجود دارد. گرچه اطلاعات اوليه همواره يكي است (عنوان، موضوع) اما شما بايد طول يك خبر راديويي را نيز بدانيد. به طور مثال، «خبر راديويي :30» يا «خبر راديويي : 60». اين كار مشخص مي‌كند كه خبر 30 يا 60 دقيقه طول مي‌كشد.
متن کامل مقاله...
نگاهی به فعالیت های حرفه ای مهدی باقریان    ۱۳ / ۴ / ۱۳۹۴
ادبیات
مهدی باقریان حدود 25 سالی است که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات تنفس می کند و حالا 23 سالی از روزهایی که به عنوان جوانی جویای نام کارش را به عنوان کارشناس روابط عمومی شرکت رادیاتور ایران درسال 1372 آغاز کرد می گذرد. او همان سال ها به عضویت شرکت تعاونی مطبوعات ایران درآمد و کم کم برای نوشتن درباره روابط عمومی، حضورش در رسانه ها و بخصوص مطبوعات را توسعه داد.
متن کامل مقاله...
چطور درکی بهتر از روابط عمومی بدست آوریم؟    ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۴
ادبیات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس نلسون- گاهی اوقات متخصصان روابط عمومی قدری در معرفی روابط عمومی اهمال کاری می کنند.
متن کامل مقاله...
استاندارد سازی روابط عمومی موبایل    ۲۴ / ۳ / ۱۳۹۴
ادبیات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بهره گیری از قابلیت های تکنولوژی موبایل برای مقاصد فعالیت های روابط عمومی با توجه به فراگیری روز افزون آن در حوزه ای به نام روابط عمومی موبایل تعریف می شود. این بهره گیری در شش زمینه ممکن است:
متن کامل مقاله...
12345678910...